A Medical Point rehabilitációs, diagnosztikai és egészségközpontról

A Medical Point rehabilitációs, diagnosztikai és orvosi központ célja az amatőr és profi sportolók, illetve magánszemélyek mozgásszervi problémáinak megelőzése, terápiája és rehabilitációja. A megfelelő orvosi háttér mellett, masszázs terápia, személyre szabott gyógytorna, illetve teljes körű és egyéni edzésprogram kidolgozása.

Medical Point váróterem

Vendégeink

A Medical Point vendégei olyan sportolók és magánszemélyek, akik nagy hangsúlyt fektetnek az egészségük megőrzésére és a teljesítő képességük maximalizálására. Komolyan veszik a karrierjüket, profin, sérülésmentesen és teljes testi egyensúlyban szeretnének kiváló eredményeket elérni a sportban vagy akár a munkahelyükön.

Rólunk

A Medical Point szakemberei professzionális, komplex és személyre szabott hátteret biztosítanak a vendégek számára, akár megelőzés szempontjából, akár rehabilitációs célból keresik fel intézményünket. Sokrétű és összehangolt szolgáltatásokkal biztosítjuk a gyógyulását, illetve segítünk a mozgásszervi problémák kialakulásának megelőzésében is.